Sunday, March 28, 2010

Kickstarted (2)

haah..sejak moto aku rosak ni, tergerak lak nak update blog. di sini aku akan membentangkan laporan kerosakan kalau korang nak tengok..

dan ada lagi.. zoom in


zoom in

inilah kickstarter yg malang tu

dengan ini, aku berpesan kpd diri sendiri supaya berhentilah daripada menjahanamkan moto amanah ni!!

sekarang motosikal ini sedang berada di wad rawatan rapi..abg kedai moto tu pun kata ini kes luar biasa sangat2..utk selesaikan masalah ni kena bukak semua baru la boleh ganti benda yang rosak tu..

berhati-hati din.........


p/s: aku rasa pendengaranku agak 'kureng' sikit 2-3 hari ni.perlukah aku ke klinik? atau tunggu sehingga ia baik kembali? nampaknya tuhan memang sedang berbicara dgnku..ampunilah dosa-dosaku ya Allah..

4 comments:

chanz said...

jom gi klinik orl...ak nak cek gak~ btw..mata aku semakin silau...

Din diet said...

silau? ak dh g pkp dah.. dia bagi ubat titis je...orl ko nak cek pe?

lea said...

dh antar workshop belum?

berapa eh ongkos nya?

Din diet said...

dah..dh siap baiki pun.

abes dlm rm 130 gitu la.abg tu siap servis lg..tq kpd abg kedai moto tu... :)