Friday, March 26, 2010

Kickstarted

kalah secara muktamad.itu je yang boleh aku simpulkan.segala yang berlaku pada aku selama ni adalah disebabkan oleh kebodohan dan kejahilan aku.

mengapa aku x buat mcm orang lain? org dh sediakan jalan tar, aku guna jalan konkrit.bajet pe? bengong. jd dlm bangunan tu mestila ada longkang.jadi sampai tempat sempit, dh x boleh kawal, jatuh longkang.padan muka.nasib baik x calar pe.motor pun x calar. tetapi starter (kickstarter) pulak yg patah!! aduhhhhhhhhhh!!! cmn ak nk start moto?

abis la motor ayah aku..motor veteran (usianya dah 20 tahun).mesti ayah aku akan kecewa kerana aku terus menerus menjahanamkan moto tu..nampaknya aku memang x pernah belajar dari kesilapan.asyik mengulang2 kesilapan yg sama..

p/s: terima kasih banyak2 kpd mereka2 yg telah tolong aku semalam..malunya aku........
tapi motor aku masih tersadai di nurani..arrrrrggggghhh

4 comments:

chanz said...

lol..malam semalam ke?? aku perasan nampak ko kuar dari nurani masa aku nak gi 7e..

Din diet said...

yela..semalam..lps abis buat asigment kat dm3.tergolek lak moto.pstu patah la kickstarter moto aku.aku tolak moto smpai nurani..ko g 7 e kul brp?

lea said...

ala din siannya....
cmne eh leh starter tue..
kira teruk jugak la ko jatuh eh...

Din diet said...

starter tu patah..aku pn xtau cmn leh patah. tapi nasib baik aku xde pape..